Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

18.5.12

Se eu mandara no mundo...

Hai unhas cantas cousas que cambiaría na sociedade, na xente e na forma de relacionarse o mundo en xeral. Agora teño as prioridades máis firmes ca antes, tamén vai a vella morrendo e vai aprendendo, e o que antes era unha limpeza de axenda máis ou menos anual agora convértese nunha carreira de fondo e de resistencia onde penso: veña ho... a facer de tripas corazón, imos dar outra oportunidade.
Unha amiga miña, sen querelo, cuñou o termo de terrorista social, que se define como algo así de: eu non estou aquí para cumprir as túas espectativas, ti tampouco cumpres as miñas, así que encantado de coñecerte e ata aquí chegamos!
Pois ben, a terrorista social vai abandonando as armas e converténdose nunha miñaxoia social... E o caso é que tampouco atopo tanta satisfacción no asunto. Hai quen vive de mala hostia tendo que tomar decisións que poden non ser ben vistas, pero a min a verdade é que ma trae ao pairo, se creo firmemente nelas, pois con todas as consecuencias, así me saia coma o carallo.
O caso é que se eu mandara no mundo:
1. Prohibiría as falsas promesas. Non podo coa xente que promete e non cumpre. Nunca me rodeo de impresentables, como moito, consérvoos de lonxe, porque no fondo a min a xente non me sobra e todos suman, aínda que sexa unha centésima.
2. Metería no trullo a todos aqueles e aquelas que para prosperar necesitan esmagar e, neste mesmo bloque, metería a todos aqueles que necesitan rodearse de infelices para seren felices, ou abusar para triunfar. A min esa teoría de que para que haxa ricos ten que haber pobres non me convence.
3. Instalaría o botón da sinceridade en cada un de nós. Creo que ser sincero non significa ser metido, nin ser borde, nin ser malvado, nin ser brusco, nin ser egoísta. Gustaríame en moitas situacións non ter que pensar: dixo isto pero en realidade sente isto outro. Esgótame psicoloxicamente ter que durmir facendo repaso e xustificando moitas cousas que non tería por que. O que queira algo, que o pida e se pode ser, estupendo.
4. Prohibiría todo acto de manipulación cara aos pequenos. Comezando por toda a merda de publicidade que lles enchufan e rematando por queimar nos quioscos as revistas de princesas disney. É impresionante o difícil que é educar fuxindo de estereotipos ñoños e chungos.
5. Á clase política e á banca vou evitar dicir o que lles faría.
...
Teño unha lista enorme, pero como me aconsellou un gran sabio: non fagas entradas moi grandes, que fan que o público desista... Así que aquí quedo.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...