Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

18.6.12

Borderías e outros males

Esta fin de semana vin dúas borderías pola rede que moito me gustaron.
En xeral tamén hai que ser algo borde, que o outro chámase "dorar la píldora" e ás veces está ben, e é de recibo, pero moitas outras, chégalle ben.
A primeira ocorréuseme a min, que tamén me chega de borde cando me poño, estaba eu a piques de apagar o ordenador e deille a actualizar e de repente, nun grupo dun evento no que estaba subscrita unha rapaza, moi guapiña pola foto, pon: VIVA, UN RALLO DE SOL OHOHOH... e unha horda de seguidores seus poñen comentarios do tipo: estupendo, genial, allí nos vemos, tú si que eres un sol, ven tú y saldrá el sol seguro... e eu pensei en escribir QUE RALLADA DE COMENTARIO HOYGA!, pero ao final corteime, porque total, ía levar para o pelo segurísimo e non había necesidade, que xa tiña que poñerme en marcha.
O outro foi pola noite tamén na páxina dun evento do que me teño que borrar porque non paran de spamearme. Actualizaron o web para mostrar un pouco de que vai o "rollo" e a foto de portada é dunhas rapazas guapísimas exhibíndose un pouco. Cando a vin pensei, arrecarallo non terán máis por onde tirar???, pero en fin, total, que de repente poñen os organizadores ¿Qué os parece la nueva imagen del festival? E un montón de xente dándolle ao Gústame e unha ristra de comentarios no mesmo sentido de pelotear ata o infinito. E unha rapaza pon con todas as súas letras ME PARECE UNA MIERDA.
Mira, ás veces tes que rirte porque cho pide o corpo.
Total, déronlle para o pelo bastante a ela, aínda non sei se saír na súa defensa.
O outro día tamén me chegou un anuncio do EVO BANCO e pecheino e logo saía no meu perfil e nos meus gustos como que me gustaba Evobanco. Así que me quentei e deixeilles unha nota que poñía: En Evobanco tamén ides colocar produtos tóxicos e ides enganar a xente para que asine co dedo? Gustaríame saber como podo facerme clienta eludindo as i-preferentes e os produtos financeiros tóxicos 2.0 tan modernos que nos ides colocar aos incautos pola rede.
Eliminárono aos dous minutos.
Que pouco sentido do humor ten a xente.
Eu cada día teño máis, por iso non sei se non saír na defensa da rapaza de Me parece una mierda dando algún argumento máis, aínda que me dean do meu tamén un pouco despois.
Como falabamos o outro día un grupiño, para que te vas enfangar en historias que non teñen remedio e por riba aínda quedar de radical, de feminista, de nacionalista, de extremista, de chunga...?
Pero é que se ninguén se enfanga aquí todo se vai volvendo normal... algo haberá que enfangarse, ¿non?

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...