Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

13.12.12

Díaz Ferrán, Luís de Guindos, Amancio Ortega, Fernando Roig...

Oñó, que modelos, que manequíns, máis ben diría eu, porque modelo de nada non me parecen.
Onte andei mirando o novo currículo e esa grandísima materia que lle chaman algo parecido a Economía e empresa. Esa grande idea visionaria dunha materia que tiña que existir necesariamente no currículo escolar temperán nun mundo capitalista e de economía liberal.
Aprendámoslles aos meniños e ás meniñas a seren competitivos, trepas, a pensar que o único obxectivo desta vida é gañar diñeiro, para acumular cousas, e arriscarse en mercados, para engordar as contas e levar unha vida de estrés, exceso e sacrificio no persoal.
Claro que si! E xa me vexo a guía do profesor, con frases de alento como eu son o mellor, esa praza é miña, teño todo para gañar nesta vida, eu son o elixido, se hai un posto, ese é meu, todo para alimentar a autoestima... jooooooder, como se vai poñer o panorama. Desde aquí a miña proposta aos que vaian desenvolver os contidos da materia. Como material complementario basiquísimo un cd que inclúa a canción de We are the champions, un recopilatorio das mellores xogadas de la Roja e unha montaxe de discursos célebres de grandes figuras da economía como Roig, Díaz-Ferrán ou Urdangarín, mesmamente. Para os nenos un sobre de semente de pelos para o peito, porque un home é un home, aínda que teña 12 anos, non queremos educar "mariquitas" imaxinativos, creativos, sensibleiros, así que é imprescindible que o pelo estea nacido. E para as nenas un kit de barbie executiva, con bebé en mochila incluído, para que se vaian facendo á idea de que teñen que ser altas, delgadas, guapas, elegantes, con gusto refinado, traballadoras, superviventes e triunfadoras nun mundo de tiburóns e todo iso sen descoidar o tema de manter unha familia e todo cun sorriso. Un kit de maquillaxe tamén é aceptable, para que vaian aprendendo todo iso da uniformización, que é moi de mundo moderno.
Ocórreseme unha cheaza de merchandaising para esta materia en concreto. Por favor, que alguén me contrate porque son un non parar de ideazas. Burbúllanme polos poros.
Despois les artigos como que os grandes directivos, a xente triunfadora, a que patenta inventos, a que fai avanzar o mundo é a xente creativa, imaxinativa, resolutiva, capaz de enfrontar escenarios que nunca catara antes na súa vida...
Vamos, que a pouco máis Murdock o do Equipo A ou MacGuiver terían que estar de presidentes dos Estados Unidos e da Unión Europea, porque máis imaxinativos, creativos e resolutivos non os hai como candidatos.
O que hai que ver por ter ollos e o que hai que oír por ter oídos.
Explicaban no tal artigo que a escola é a principal castradora da imaxinación, porque alí comezan a coutar ese tipo de ideas e apréndenche uns contidos, como moito algunhas estratexias, pero van minando a capacidade que é innata. Pode ser, non digo que non.
A todo isto ata de infolancer me mandan información para facer cursos para cultivar a miña intelixencia emocional, o meu lado creativo... molt fort, aos meus trinta e moitos a miña intelixencia emocional está máis que cultivada e vapuleada, xa pasou por todas as fases, así que non, grazas, creo que un curso online de 200 euros non me vai levar a acabar de superdirectiva alta, guapa e delgada. Iso tería que resolvermo corporación dermoestética, unha boa esteticista e pasta para aparcar o meu estilismo choni de últimas rebaixas.
Eu non sei se os políticos saben realmente o que significa introducir o currículo que nos están planeando, onde deixan que teña tanto peso a relixión e a educación para formar pequenos tiburóns e non persoas solidarias, colaboradoras, críticas, con ansia de superación saudable...
A estes ministros a historia do ben común débelles soar a outra galaxia.
Para min ningún dos personaxes que cito no título son exemplo vital, di ti que gañaron diñeiro, que foron oportunistas ou intelixentes, pero despois todo derivou en abusos, uns róubanlles a materia prima aos máis pobres e explotan os seus traballadores, outros teñen paraísos fiscais, defraudan, non teñen obra social e se a teñen é cativeira e oportunista, contaminan os países máis pobres... é que, é que... de verdade ninguén vai parar isto? Vaise continuar alentando que haxa réplicas das empresas do Ibex 35 en cada parroquia, en cada familia...??? Eu estou que non dou creto.
Quero ver como son as adaptacións curriculares desta materia, a ver como lle explican a nenos con necesidades educativas especiais que ou teñen un oco no mercado laboral ou serán tratados como escoura humana. Xa chega abondo o punto en que estamos, ir máis alá é unha tolemia enfermiza e que non fai máis que apodrecer aínda máis a sociedade inxusta en que por desgraza caeron...
Ti, chosco, gordo, tullido, xordo, baixo,  mudo, manco, coxo, nervioso, retardado, impedido, enfermidade rara, discapacidado mental, dificultade de visión, déficit de atención, síndrome variada... esquécete de sobrevivir, este mundo non se fixo para losers... E ti, Manolito, que aos tres anos non sabes nin abotoar o mandilón, vas ser un fracasado como non poñas as pilas, que xa temos unha idade!!!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...