Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

14.12.12

Meus amigos escritores...

Agradezo até o infinito que a xente se mova.
Polos que non podemos movernos.
Eu estes días recorto Apalpadores, saco as pinturas de dedos, as esponxas, ínchome a descargar free christmas printables, porque os nacionais sempre lles poñen impedimentos a isto do free, e ou riscan por riba ou fano imposible de imprimir. O do free por agora está mal entendido, xa que hai unha cultura demasiado instaurada de "o que me gusta cóllo para min", só hai que entrar nas páxinas de acceso a material "pirata" e ver que o petamos, así de claro.
Pero os americanos e americanas, ilustradores, pintores, debuxantes, mestres, mestras, xente curiosiña, xente con curiosidade, facedores de moitas cousas, ofrecen parte do seu de balde, se non hai por medio ánimo de lucro, vaia. Teño carpetas cheas con textos, debuxos, ideas, ilustracións, deseños... que me serven para xogar, para enredar, para coserlles ás nenas, para pasar o tempo, para traballos manuais, para decorar...
O caso é que mentres eu traballo a favor do non-consumismo, do traballado a pulso, do Apalpador fronte ao señor da coca-cola, outros van facendo o propio e o común escribindo fermosas letras, no caso de Ramón co seu Emily on the road e proveitosas, no caso de Carlos co Como falar e escribir en galego con corrección e fluidez. E tamén collendo molladuras para presentarse diante da consellaría a dicir que vale, que se poñan como queiran, pero que o están facendo rematadamente mal.
Onte acompañei a Carlos na presentación do seu libro, gustoume moito facelo e escoitalo e teño anotado como pendente buscar o oco que sexa para ir escoitar as sabias palabras de Ramón. Estou lendo o Emily on the road, compatibilizándoo con outras tolemias, outras obrigas e o moito de cotián que nos absorbe sen contemplación.
Agardo axiña poder comentar algo máis sobre Emily, que por agora está on the road, pero diante dun Stop, polo menos deica a noite.
Amigos escritores, paga a pena que continuedes traballando, aínda que non o acabedes de crer, sodes importantes e necesarios para moitos outros.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...