Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

9.1.13

Jungle Drum

de Emiliana Torrini.
Ultimamente sempre me apunto a todo tarde, pero tarde, tarde, tarde...
Aínda coma quen se di acabo de saber que morreu Manolete.
Pois iso, seguramente esta moza e esta canción xa foron super éxito ou que sei eu, non penso buscalo porque tampouco me interesa. O caso é que me encanta, a súa voz, o seu estilo e todo. Póñoa moito de fondo. Comecei pola canción Jungle drum e fun buscando entre os seus discos para oír máis. Paréceme moi boa.
Eu moderna, o que se di moderna...
Desconecteime un pouco de Breaking Bad. O mundo é  bastante ruín xa sen velo na ficción, indo todas as noites con esas imaxes e esas sensacións para a cama non facía máis que ter soños inquietantes. Retomareina, claro, pero quizais cando consiga poñer máis distancia.
Tamén vou retomar un pouco o das lecturas. Aínda non conseguín darlle comezo ao Emily on the road do meu amigo Ramón. Quero atopar o momento para non ter que lelo de corrido ou con sono. Tamén teño algún libro de distribución gratuíta á cola agardando, pero case todos falan de Europa, de política, de economía, do estado da cuestión, e doutros temas que cómpre abordar con mente crítica, con cautela e atendendo moito ao que se di e quen o di.
Total, que ao final acabo refuxiándome en botar unha risa cos de Community ou con Big Bang Theory ou con Modern Family...
todo por fuxirlle ao sórdido e inxusto que nos acompaña coma unha lacra no resto dos ámbitos.
Hoxe por fin me autoconfirmei que non estou no mercado, por señora maior.
Mesmamente.
Non quero pensar a sensación que terán os que pasan ou chegan, xa non digo máis, aos 40...
Mundiño...


Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...