Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

21.2.13

Contacontos

VOS vou a contar un conto...
O conto chámase  A INCOMPETENCIA.
O señor que conta o conto recibe subvencións públicas, traballa facendo xiras por concellos e cobra entrada. NOS PROMETE que tivo que aprender a tocar o acordeón para facer un bo espectáculo.
MIGUIÑO, DE PASO QUE PAGACHES POR UNHAS CLASES DE MÚSICA, PODÍAS INDA QUE FOSE FACER UN CURSO BÁSICO DE GALEGO ON-LINE GRATIS, QUE VIVES DA LINGUA, Á FIN E AO CABO.
Non entra na cabeza.
Onte volvín picar. Pero polo menos onte era gratis, dentro do malo, só me doía a cuestión do tempo, da inmoralidade, os oídos polo fondo...
Boh. Estou máis chea co tema. Eu non pido perfección, pero un mínimo de calidade para os mestres, animadores, contacontos, etc., etc. que vén ser a súa ferramenta de traballo, rediola!!! É ás veces, eu con toda a miña man esquerda, paciencia infinita e experiencia na vida de xa ter oído de todo, non podo deixar de dicilo, escribilo ou reclamalo.
Quixera ver todos os pais dos espectáculos se comezase: niños, voyvos contar una hestoria mucho bonita, de un marinero que pegábanle todos y maltratábanle hasta los peces del río...
Non me vou quentar.
Xa estou quente co pouco que conseguín ver do estado da nación. Todo se obvia. E a oposición é máis ruín ca a carne do pescozo. Aquí fano mal abertamente uns e mais os outros.
Estes si que tamén nos contan uns bos contos. Dos que ademais de expresalos mal, tamén dan medo.
Trapallada...

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...