Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

19.2.13

Encóntrome na difícil tesitura

De decidir que noticia me gusta máis hoxe, se as cochambrosas que teñen que ver co submundo eclesiástico en Compostela, as do lumpem político chamado con nomes de debuxos animados ou seguir sendo fan absoluta do socio de Urdangarín.
A verdade é que entre toda a porca miseria á que asisto como espectadora o único conforto que teño é que a monarquía, a igrexa e as altas instancias da política corrupta están sachando a brazo partido o seu propio burato.
Xa non me teño que desfacer eu en argumentos, eles mesmos se desvirtúan día tras día. Roubando ofrendas, escribindo material tan sucio para as súas reais bocas, espiándose, chantaxeándose...
Ai. Xa o din os vellos. Non te metas no pozo negro, que despois non hai quen te vaia sacar del!!
Agora só quero confiar que disto se vai aprender.
Antes de que nos acaben de desmantelar o sistema educativo de vez.
Estoume facendo tan cínica, que pasei de cagarme en todo mentres me informo a rirme en plan bruxa avería pensando na masilla que deben estar cagando nalgúns reais váteres...
Ultimamente pásame cada cousa, pequena, que me fai pensar iso de que "arrieritos somos...".

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...