Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

13.2.13

Sabedoría popular

Moitas veces escoitando música tradicional ou lendo e relendo clásicos da literatura galega ou literatura popular atopo pequenas sentenzas, frases, xiros, etc. que me fan pensar e que gravo na cabeza.
Un retrouso dunha canción róldame ultimamente porque o escoito con relativa frecuencia, aínda que pareza que fale de amor, e probablemente o faga, serve para moitas outras cuestións. Cada un/unha que o aplique como mellor lle cadre. Eu aí o deixo. Hoxe non vou comentar nada da actualidade, porque a actualidade resúmese nun esperpento, para iso mellor deixar os analistas, que lles vai no soldo enfrontarse a contalo...

Se souberas como eu teño
o meu corazón por dentro,
non me dabas unha fala,
non tiñas atrevemento.

Vén sendo fermoso, non si?

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...