Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

1.3.13

Como está o panorama...

Miña madriña. Danme arrepíos ao ler algúns artigos e os seus correspondentes comentarios.
Algúns son certeiros pero outros non poden ir máis desencamiñados... (de boa fe).
E o meu panorama revolto, salvando as distancias. Só que me falla a parte lucrativa do tema.
No mesmo mes nacen e morren proxectos que non chegan a ningures. Pero na conta, no canto de millóns, vou abrindo furados.
Vou empezar a meterme no mundo do enterramento, que me vai saír máis a conta. Proxecto frustrado e enterrado, son 1000 euros, grazas.
E no resto do panorama, se me deixasen empezar a repartir hostias, daba máis ca onte na misa do Vaticano.
Como ben dicía hoxe Millás na columna de El País, aínda que estea mal visto ser mal falado, así publicamente, ao final é o que che vén á boca.
A cona, meus, a cona.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...