Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

16.5.13

Criticalia

Que o meu nome saia en Criticalia dáme uns pulos para esta tarde e para o que me resta de semana que case me quita o alento.
http://armandorequeixo.blogaliza.org/2013/05/16/a-proposito-do-x-certame-literario-concello-de-ames/
Son destas cousas que che suceden e que apenas cres. Un blog que segues na distancia acotío, aí, agachada atrás da túa pantalla, vendo o que outros fan ou recomendan e de súpeto, o teu nome, aí ocupando media liña... Miña nai!
Hoxe non me cabe unha agulla polo cu (falando mal, que é o que mellor se me dá).

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...