Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

31.5.13

Mais uma recomendação...

Hoxe quería recomendar un libro, pero a verdade é que me pareceu un pouco ousado pola miña parte. En realidade non ten moito de especial, só que me gustou a min. Máis nada.
Pero si que non podo deixar de pasar a ocasión de recomendar un disco, dunha rapaza brasileira espectacular que descubrín grazas, como non, a Radio3 e a Sonideros.
Que é a banda sonora que me acompaña acotío mentres me perdo na enredadeira da palabra escrita...
Paréceme un disco bo dos pés á cabeza. Non o merquei, porque xa se sabe que iso do Spotify ten o bo e ten o malo, pero creo que nalgunha ocasión heimo autoregalar.
Non deixedes de escoitalo. Deixo a carátula porque lle estou collendo o gusto a iso de facer entradas esteticamente bonitas, ou polo menos vistosas... Que a enredadeira de palabra, á fin e ao cabo, é moitas veces igual de dura para min ca para os demais.
O dito. Para acompañarvos, María Gadú e a súa fermosísima voz.


Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...