Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

3.5.13

PPPPPPP PEMEX...

Eu xa o vía vir. Eu e calquera que seguise un pouco as noticias. A ver a santo de que ían os mexicanos deslocalizar a construción de nada tendo eles onde facelo e necesidade de facelo. Pois aí está o resultado. Faranse con Barreras, a prezo de saldo, aprenderán o que teñan que aprender de nós, usarán o que precisen e por unha presa de empregos, diremos todos amén que si.
Igual ca Corcoesto.
Así nos nazan os fillos con tres pernas e tumores que os deixen estériles. Para que nos vaiamos extinguindo.
Hoxe xa estou de mala hostia infinita.
A min o Feijoo prodúceme unha repulsión instintiva, desa que é semellante a poñer a man na cara cando ves vir in balón fostiado cara a ti. Igualiño. É evocalo e sóbeme a acidez á boca.
Parece que este recuncho galaico, de folla verde, arume arpado e ben compasado está condenado a rillar castañas no pote e millo moído, e caladiño mellor.
Preténdennos unha involución que me deixa parva, porque o fodido, o fodido de verdade, é que pareza que pouco ou nada se move.
Eu ben sei que a xente está desesperada. Pero tamén vexo que moita outra vai asumíndoo todo cunha resignación impropia do mundo que corre.
Menos mal que están os das preferentes. Á xente tocáronlle os cartos e a vaquiña, e mira, polo menos balbordo fano. Pero todo o demais, que?
Quen vai loitar por que non nos desmantelen a industria? O sistema educativo? As pensións? A calidade de vida? A sanidade pública? O pouco aparello industrial que podemos explotar? O noso sistema cultural? A nosa identidade?
Quizais os meus netos, se chego alá, estudarán as fotos das familias despedíndose nas estacións do tren e nos aeroportos, do mesmo xeito que eu miraba con curiosidade as fotos do parrote de fillos e mulleres que mandaban pais, homes e irmáns a américa...
Chegaremos a ese punto porque os fillos dos ricos, que son os que nos des-gobernan hoxe, terán a mesma catadura moral dos pais, e seguirán deixando en herdanza deputacións e concellos, e sairán estudar fóra aos seus colexios de excelencia educativa; e os fillos dos comúns, pasarán probas mediocres, con estudos mediocres e saídas mediocres para continuar sendo a man de obra barata e eficiente de, quen sabe, as potencias económicas que nos mandarán para aquela hora.
Dáme unha carraxe incrible ler algúns comentarios nos xornais.
Eu hoxe teño tal mala baba que ata me dá gana de dicir cousas que nunca diría...

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...