Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

13.5.13

Teño que tomalo todo menos en serio.

Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.
Teño que tomalo todo menos en serio.

A ver se copiándoo cen veces acabo por asumilo... así, á máis pura pedagoxía antiga... Non sei se co CTRL C CTRL V tamén pasará por bo ou teño que tirar de lapis e papel...
Vida esta...

1 comentario:

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...