Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

18.5.13

Tic Tac en Compostela

Onte fomos ó concerto de Pablo Díaz, que era gratis no auditorio, así que IMPRESCINDIBLE asistir.
A min o disco de Tic-Tac encántame por varias razóns, a primeira, e a máis decisoria, porque non estupidiza os rapaces. As letras son bonitas e intelixentes, graciosas e ben pensadas.
Iso de primeiro. O que non supoñan nenos e nenas ranciosos ou revellos ou princesas ou heroes xa me entusiasma.
De segundo e non menos importante, que o galego de Pablo é estupendo, marabilloso... É o que ten que ser, un léxico galego, cunha gramática e unha sintaxe galega e unha fonética galega.
A min, por exemplo, tamén me gusta Magín Blanco, pero ás veces ata me doe escoitar esa fonética tan castelá que gasta. Porque os erros de léxico e ata de sintaxe, se cómpre, perdóanse, pero o da fonética tan ruín vaiche molestando aos pouquiños, ata que deixas de oílo.
É así. Non me pasa a min soa. Ou é que o resto da humanidade dá por boa a música do Koala opá, vamo hacé un corrá... non, verdade? pois a min pásame o mesmo. Que son filla da xeración Xabarín e xa mamei o de e logo lle regalei un perfume de Chanel... entre outras cousas. De pequena, co meu galego ben mamado, pensaba eu na miña ignorancia de adolescente: e estes de que zona de Galicia serán?, os que din cho xuro... despois xa souben que non era por zonas o tema, era por outra clase de razóns.
Pois iso, que certas licenzas ou carencias inda se consenten, pero para levar no coche así, a todas as horas, pois non, para iso, polo menos, un algo de calidade, que son moitas veces de darlle a repetir, moitas, moitas, moitas...
O dito, que onte fomos ver a Pablo Díaz e non defraudou nin a grandes nin a pequenos. Démolo todo, cantando, bailando, aplaudindo e non lle tiramos flores porque non as levabamos.
Avanzou que axiña estará o seu segundo disco á venda. Temos claro que será unha adquisición ineludible.
Moitos parabéns e moitos éxitos para Tic-Tac!!!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...