Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

5.7.13

Que vergoña...

Coma sempre, quería escribir algo sobre Snowden, Evo Morales, as escoitas, os espías e toda esa trangallada que me avergoña non só de esguello, senón directamente.
Pero coma sempre, outra xente con máis habelencia di o que máis ou menos penso de maneira sensacional. Así que velaí deixo a ligazón.
Somos un reino (nin sequera unha república) bananeira, inda que só teñamos plátanos nas Canarias. De vergoña non, o seguinte...

http://www.comiendotierra.es/2013/07/03/snowden-por-que-no-te-callas-el-reino-bananero-de-espana/?src=lmFn&pos=2

E onte conseguín ver o programa de V Televisión no que Carlos "debatía" con Gloria Lago (a min é que vela nalgún debate ponme mal e enseguida cambio, vaia, que cambio tan axiña que onte xa nin a recoñecía de non ser porque sabía que era ela, así de capacidade teño xa para ignorar certas cousas e a certas persoas). Ai, Gloriña bendita, súa nai cando a pariu debeu quedar descansadiña, miña pobre.
Polo menos co seu cutre discurso, os seus pobres argumentos e a súa cativeza mental pon de relevo que hai xente e xente.
Non digo máis.
Joooooo, es que este señor no para de meterse conmigoooo...
Eu xa non tería nin folgos para me sentar á mesa canda ela. Seguro que nun xesto de saírche as cousas do fondo do estómago me erguería e iría cuspirlle nun ollo. Xa que o de falar, razoar, debater, concluír... non viría a nada, porque solta o seu discurso aprendido e o resto coma os cabalos, mirando para diante e sen parar, pois polo menos perder os papeis e quedar agusto.
Los del gallego, ese reducto de bárbaros, quieren volver a los castros y a sus costumbres incivilizadas...
Xa imaxino os titulares.
Menos mal que a min xa non ma poñen diante...

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...