Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

23.11.13

O outono

Eu son máis de verán, a verdade. A min gústame almorzar nunha terraciña, que me dea o sol na cabeza, deitarme ao sol na area e bañarme no mar. Acabar o día cun humilde bocadillo de chourizo con queixo e unha cervexiña.
É cando eu digo o de que "bonita é a vida".
O resto do ano a min parece que me falta iodo, ou vitamina B ou o que queira que non proceso cando non me dá o sol na neurona.
Con todo, desde que chegaron as pequenas demoñiñas á nosa vida, tamén lle tiramos partido ao outono, e ao inverno, e á primavera... Acabouse o de "hoxe a estomballarse sen facer nada". Esa posibilidade é practicamente inviable, así que hai que levalo o mellor posible.
Hoxe xantamos cediño, puxemos as botas, os abrigos e os gorros e botámonos ao monte.

Poño o resultado da excursión. De vez en cando está mellor ca ben non ver as noticias na sobremesa. Haiche cousas máis interesantes que mirar e sen moverse moi lonxe da casa.

No monte hai moitos fentos, carrizas e follas,
A bolsa dos tesouros: pinas, follas... 

Muíño

Fungos e cogomelos

Pontes sobre o río

As castañas nos ourizos

Herba gateira, que ben ole!

O río ao paso por Tapia

O río por Tapia



Caretas de súper-follas

Soprando o mexacán
Caretas de follas divertidas

As cores do outono polo río

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...