Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

11.12.13

El grillo y o grilo se queren casar, quieren chinchimony para merendar...

Hoxe levei un hostión destes que che dá a vida ás veces co que nin contas. Os que me coñecen ben saben que vou ser sincera e que me tira dun pé que me acusen de fundamentalista, porque non o son, nin me vou xustificar porque non teño porqué nin hai necesidade.
A nena e o grilo. Así mesmo. Hai só dous cedés de música infantil que viaxan no coche, e falei varias veces deles. Tamén falei de Magín Blanco e da súa música e do agrado co que o acollo inda a pesar da súa pouca destreza coa lingua (que coida, desde logo, bastante pouco, e agora xa me quento a tope porque non merece menos, falo desde o rancor aberto).
O caso é que así de casualidade estaba pensando en ir buscarlle o Mamá Cabra ao meu afillado para o Nadal, pero digo, veña, voulle regalar a nena e o grilo no barquiño, e deixamos o tema da cabra para outra ocasión, que todo non se pode.
E OH-SURPRISE, a carón do galego o castelán.
La niña y el grillo en un barquito.

E eu avogando por Magín, se ata alguén que coñezo lle pintou a carátula do disco homenaxe, e eu alentei o tema enormemente enorgullecida a tope por tocar de esguello lonxano un pouquiño da cultura musical de Magín (malachispamecomamalachispametrague).

O caso foi que me deu o subidón de maledicencias por ver esa difusión do disco en ambas as linguas, un a carón do outro, nun bilingüismo harmónico da era fraguicida...

Alacarallo, un triunfomáisparaosdodiscursorancioso... deille a volta por se a editorial esta gatopedro ou como conasechame poñía por detrás gatopedro glorialagoproductions... por se era o caso que os de galicia bilingüe montaran unha produtora.

Pero vai ser que non. Vai ser de novo que "money is money" e a patria xa se irá facendo soa...

Próximo disco: por el río abajo va, una trucha de pié, corre que te corre quién te la pudiera coger...

Por se o popular aínda é o único resquicio para as aulas de infantil, por se acaso...

E ía poñer a portada, pero dáme tanta carraxe, que só de vela sóbeme a bilirrubina...

(conste que estou a favor da tradución, non vou ser tan ignorante, desde logo, pero comercialízao noutra parte, chico, ten un pouco de sensibilidade)

Morra o conto. E fuck you grillo, niña y barquito, todo junto y remegido!

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...