Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

23.1.14

Evitar o trauma

Así é como lle chama Dávila á súa tira. Pareceume o seguinte a boa.
Eu non sei de quen é a culpa ou de quen non, pero desde logo os plans de estudo non colaboran nada ao asunto.
De tanto evitar traumas (de coñecer o que os rodea, de coñecer a lingua auténtica que se fala (e non os sucedáneos asépticos), os bichos, as plantas, as familias, as realidades económicas, as realidades mundiais...), de tanto evitalo, o día que baten co tema o hostión ten que ser bestial.
Botanto a vista atrás, moito lle teño que agradecer aos que me criaron, outra cousa non, pero doses de realidade levabámolas a eito.
Din os vellos, que xa oían aos seus vellos repetir aquilo de "a onde imos ir parar con esta juventú e con este mundo de vicio",  así que o tema non deixa de ser un tópico.
Eu non me queixo da juventú. Quéixome de quen os estupidiza, empezando no berce e acabando na facultade.
Cando os tiran da burra (porque caer, non queren caer, meus pobres) é cando o mundo non se representa tal como é, senón cando o ven máis negro do que vén sendo.
Eu só confío en que teñamos forza e xuízo para ir guiando e mostrando o que é. Evitando trauma...

Dávila éche moi xenial (http://obichero.blogspot.com.es/)


Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...