Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

13.5.14

Cousas do twitter


Con esta ferramenta, que aínda non domino, pasan cousas curiosas, que veñen dar aí no que sempre falamos do que se di, do que se escribe, do ton, do que se entende, do que queres transmitir, do que se interpreta…
Ás veces non acabo de verlle o aquel a algunhas publicacións, ou non as entendo, e o peor, cando o miro no móbil, como non me vai ben, doulle sen querer a favoritos, ou a retwittear, hahahahahaha, vamos, que entre as ferramentas que gasto e os meus desatinos, ando enleada.
Pero ao que ía, por exemplo, o outro día twitteei a noticia esta do apoio a Cela, aos touros e toda esta mandangada por parte da Consellaría de Educación. Que me parece patético e penoso que Educación meta o diñeiro nisto (igual ca en moitas outras cousas que ou non son cultura –directamente-, ou non veñen a conto de nada e só suman despropósitos –coma ese “pseudocamiñocorrelingua” que che obriga a pasar polo centro comercial para participar- (un gran mátame-camión), en fin…).
Eu twiteeino e puxen que non sabía se me dába máis gana de rir ou de chorar, que me parecía penoso (ou algo polo estilo).
E vaise de alí a uns días e alguén márcao como favorito. Alguén que non coñezo de nada, que nin sigo nin me segue. Así que por curiosidade fun ver quen era. Polo que intuín, é alguén que ten que ver coa fundación Cela, ou que promove algúns actos ou exposicións que teñen que ver con Cela. Tamén se vía bastante a favor da “festa taurina” e algunhas outras cousas, pois anima moito a acudir a eventos que por aí se van coma este (¿?).
Quixen poñerlle un fío con algo así como “debícheslle dar co dedo equivocado ao zarangallo este”, pero despois pensei… mira, total, para que!, non ten importancia ningunha… despois empeceime a emparanoiar co tema de que o meu nome campe por algunha páxina pro-fiesta-de-los-toros, que sei eu, igual saio entre o discurso de Esperanza Aguirre, o españolismo rancioso, a boneca faralais vintage dalgún avatar… OMG!!!!!!
Digo eu… supoño que haberá algún motor de busca, buscou por Cela e deulle a favorito a todo twitter en que saía o seu nome… non é? Tivo que ser iso… o meu entendíase bastante ben, non????
Eu xa avancei que isto se me ía dar mal, a ver se me van convidar ir dar o próximo pregón das festas á praza de touros de Cuspedriños, ou me van nomear emisaria de paz da fundación que nin nomear quero…
Hoxe vou twittear criptonita, superwoman e conta bancaria multimillonaria… a ver que pasa…

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...