Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

3.5.14

O 10 de maio

Preséntase o volume que recompila os textos premiados no certame literario do concello de Ames.
http://www.concellodeames.org/nova.php?noticia=11438&idioma=gl&sec=32
Xa enviei información a amigos, amigas e coñecidos, coñecidas... escacho coas respostas, a xente é fonte inesgotable de me facer rir inda cando non teño gana.
O caso, como ben expliquei, como nin a familia vai querer ler o que escribo, dos meus cinco volumes (os dereitos de autor, you know!) vou ter para compartir, iso si, requírese asistencia, non vou gastar por riba en facer envíos, que me queda a cousa en faragullas...
Confiaba no meu público incondicional, pero resulta que cadra cos tres porquiños na haima do lado, e onde estean tres porcos cun lobo rabudo que machacar, que se quite unha humilde lectura dun texto que, a verdade, nin lles vai, nin lles vén, e unha nai que xa teñen máis que vista.
Quería levar o gato para que me aplaudise, pero tamén me dixo que pasaba de alimentarme o ego, se vai calor pensa durmir toda a tarde.
E pouco máis que engadir.
...
...
Os puntos suspensivos, como di a miña pequecha máis enxeñosa, aí debaixo está eso chuli-chuli que quería dicir...

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...