Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

14.5.14

O outro texto

Pois velaquí o texto do premio, de novo o segundo, de novo no meu concello de adopción, que é onde me presentei... A ver se así, co ego subido, me dá por poñerme ao choio e escribir algo máis extenso. O xurado, composto por Charo Pita, Begoña Caamaño e Carlos Negro, así que, en realidade, é como para que che suba, non é?
Un bico grande aos que me acompañastes o outro día, sei que é algo moi humilde, pero non deixa de gustar que os que te queren cho fagan saber, oxalá eu tamén poida estar á altura cando me precisedes (intentareino). O 16, nun acto no Milladoiro, recollo "premio"...

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...