Mellor sería estar calado... Pero case sempre acaba un facendo malas dixestións de tragar tanto aire...

16.7.16

Resurrection Fest

E fun ó Resurrection. Non son eu fan do hardcore, pero moitas veces cando saio das aulas teño que poñer o volume a tope e ir tronando a tope.
As estrelas eran os Iron Maiden, pero eu en realidade fun por Offspring. Quen me ía dicir a min nos 90, cando era tan seguidora deles, que vinte anos despois os vería nun festival. Paseino ben, lóxico, foi un dejá vu en toda regra, agora... velos vestidiños tal cal hai vinte anos foi como un pouco de guasa, as cousas como son.
O meu ránking queda así:
1. Bad Religion, moi dignos e xeniais, había como millóns de anos que non os escoitaba e gustoume moito.
2. Offspring por divertido o concerto, pouco máis.
3. Volbeat, para min a gran revelación. Xa son fan deste grupo, gustoume moitísimo o seu directo e agora non deixo de poñelos na casa.
4. Iron Maiden. Si, o espectáculo ben, e cantaron algunhas das míticas, pero creo que debían algo máis. Había alí un lote de incondicionais que, facendo un concerto máis revival ían mexar por eles, debíanllo ao público un pouco pero vaia...

O resto tamén o pasei un pouco cos tapóns postos nos oídos e oíndoos desde a praia, que me chegaba ben. Xa son unha señora, estes festivais e durmir na furgalla xa me rebenta o corpo. Iso si, leveino con máis dignidade da que esperaba :D

Déixovos unha ligazón, para os que gostedes:


Ningún comentario:

Publicar un comentario

Como as entradas están escritas desde o respecto, agradécese que os comentarios tamén o sexan...